Diskuze

Čemu prostě nemůžete odolat?

Zdravím, píšu krátkou otázku v návaznosti na nedávnou recenzi na naši Elišku a od reakcí se nějak odpíchneme 😊.

Připadá vám Velour také “neerotický”, jak se psalo v oné (i když jinak super pozitivní) recenzi? Čím to je?

Čistě tím, že nenabízíme privátové příplatkové služby, jako je líbání a pussycat?

Nebo se vám nezdá, že by masérka která zároveň ovládá i BDSM uměla vystřihnout romantickou a intimní masáž?

Nebo máme na fotkách málo zadků a jsou málo stylizované? S tím se dá lecos udělat 😁

Já moc dobře vím, že máme méně “konzumní” koncept, a když chcete masérku chytnout za pipinu a posadit si ji přímo na obličej tak nemůžeme sloužit. Místo toho se ale můžete vždycky spolehnout na to, že se na vás slečna bude usmívat, bude krásná a vřelá, nekuřačka (fakt všechny 😁), bude mluvit perfektně česky (v případě Elišky slovensky, pardon) a všechny údaje na webu do detailu sedí. Erotiku milujeme a i když máme rády lesklé oblečky, tak pobíhat po salónu nahaté je pořád nej 😁

Není u nás nikdo, kdo by nemiloval erotiku a i do klasických “bodýček” nedal šťávu. Nejsou u nás žádné nafoukané nány a neděláme to jen pro peníze. Dokonce za většinu vašich přání nejsou ani příplatky, ať už jde o nějaké spešl prádýlko nebo individuální průběh masáže. Naše zadání není “15 minut záda, 10 minut nohy, otočka, klouzání, hoňka”, ale přijít na to co konkrétně TY chceš.

Jsem zvyklá na vás dát a kdo mě znáte tak víte, že vždycky poslouchám všechny podněty. Je to zákon přírody – spokojený chlap, který nemá pocit že ho někdo oje*al, se k holkám pak chová tak hezky jako ony k němu a vesmír je v rovnováze. 😁

Tak jak to tedy je? (*grab popcorn)

na fotce Vivien při přípravě na body, kde zadáním byly kozačky do začátku masáže – pro ilustraci a aktivaci vašich neuronů

IMG_2133.jpeg

4.5 2 votes
Hodnocení recenze
32 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Ukaž všchny komentáře
24 dubna, 2025 23:34

Milá Jenny, asi bych začal výměnou fotografa. Myslím, že stávající fotografie vašim dívkám hodně ubírají. Znovu jsem si prohlédnul všechny, které jsou aktuálně na Ťapkách, a musím říct, že na mě působily dojmem, že spíše než tým erotických masérek vidím tým fyzioterapeutek v soukromém sanatoriu

24 dubna, 2025 23:44
Reply to  BujnejBertik

Jenny is ideal beauty for me, just from photos. I have not visited her in person. Candy has worst photographer yet they are highest rated for „Erotica“. Generally candy girls look better in reality than photos. I am giving candy example to say photos don’t matter much.

25 dubna, 2025 16:18
Reply to  Jenny

Jenny, posílám příklad fotky, ze které na mě erotika přímo dýchá. U masérky jsem byl a mohu potvrdit, že fotka zcela odpovídá realitě. Kromě toho, že fotografie nijak nezkresluje realitu (pozitivně ani negativně), je erotická, ale není vulgární, dává mi možnost posoudit celou postavu, ne jen část. Můži mají různé preference ohledně různých částí postavy. Někoho zajímají pouze ňadra, někoho zadeček, jiného nohy a někoho zase celková harmonie

https://mataharisalon.cz/fotky/WyRkVw5HH4.webp

27 dubna, 2025 06:43
Reply to  Jenny

Když koukám na ty fotky tak přemýšlím, jestli tam není moc těch obličejů. Ale to by muselo projít nějakým testováním, zda je to pozitivní nebo ne. Buď méně fotek s obličejem a tu úvodní nechat bez obličeje (vzhledem k tomu jak je to neobvyklé – to mají snad jenom čisté tantra salony. I drtivá většina domin Inzeruje bez obličeje. Na mě to roste na první dobrou působí, že nabízíte něco „méně“ když se holky nestydí vystavit se veřejně.
Kdyz bych si řekl, jestli radši uvidím fotku obličeje maserky nebo nahou fotku, tak BEZ debat nahou fotku, nevím jak ostatní.

7 května, 2025 06:19
Reply to  Jenny

Tak to že jsou vnimsny pozitivně je jasné, také bych před každým finálním výběrem rád viděl obličej u každé holky. Ale není to nic určujícího. (pokud ta holka není v obličeji fakt ošklivá-vypadá jako chlap atd.).
Když koukám na ty obličeje, tak to ve mě vyvolává rovnou nějaké sympatie, emoce a přemýšlím nad tím asi jinak. Když jako první uvidím fotku těla tak se asi spíš začne hned probouzet nějaká animálnost, zvědavost atd.
Zaujmout chalupa tělem je jednodušší a obecnejnější než obličejem. Samozřejmě kdyby tam byl obličej, který mi kliknul, tak je to no brainer, ale to asi není váš záměr. Ve větších salonech by to dávalo větší smysl RH, CS atd. Tam je tolik holek, národností že je výběr rozmanitý, ale zase bych uvítal spíš jednu fotku v galerii, než to mít jako první.
Ale jak jsem psal, to je fakt na průzkum nebo testování jestli to náhodou většina mužů nemá opačně a nechtějí vidět jako první obličej.

30 dubna, 2025 19:42
Reply to  Jenny

Pár postřehů k fotkám. Zkusil bych změnit světlo a fotit proti něčemu jinému než cihlové zdi. V kombinaci se stylizací působí tvoje masérky na fotkách odměřené. Celkově jsou fotky moc stylizované do modelingu. Dokonalost je nuda.

Paradoxně, nejvřelejší mi přijdou fotky Vivien v BDSM sekci. Působí na nich uvolněná a přístupná.

24 dubna, 2025 23:53

1. Yes. Lack of pussycat or kissing makes huge difference especially when it’s available in the market. If you take a look at large data sample then most heterosexual males will prefer availablity of these options. It doesn’t matter if they take it or not, some shops leave it open to girls to decide based on chemistry. So if anyone new looking at website then it’s the first thing they are going to notice.

2. Not into BDSM.

3. More butts and more boobs are always welcome. Males of human species are very simple creatures. Neurons get easily triggered by butts and boobs, evolution has hardwired into us. I am saying that despite being a rare „face“ guy.

25 dubna, 2025 10:35
Reply to  Jenny

I was thinking about booking appointment with you for a long time. I will wait few more days cause if I booked immediately then you will know who I am. 😅 Also pussycat is not necessarily a fast food item, I consider eating pussy as a part of giving service to the lady.

25 dubna, 2025 11:00
Reply to  Jenny

Is there a problem with reservation system or you don’t take new clients?

Screenshot_20250425_105715.jpg
26 dubna, 2025 17:59
Reply to  JonSnow

While I don’t partake in pussycat, I agree with Sir Snow that kissing IS a major enticement. 10 out of 10 I’m choosing those who offer kissing over those who don’t. It’s perhaps my favorite element of a session, and is often the first question I get from buddies when I’m talking them about a girl- “Does she kiss?”.

That service can’t be underrated, Jenny.

BDSM, for example, is for a niche audience. While kissing is universally enjoyed.

26 dubna, 2025 17:51

While I’ve yet to try Velour, I appreciate the “everyday girl” quality of your photos, Jenny. These women, especially Vivien, just look down to earth, kind. I can’t speak for all men, but that’s sometimes what I want- a girl next-door-type who’s chill, welcoming and confident. …A “regular” woman who knows what she’s doing, is far sexier than an inexperienced 19 year-old who can’t massage to save their life, but WILL clumsily sit on your face. 😂

As much as I’d love to partake in pussycat, I just can’t justify the real risk, so the fact that Velour doesn’t offer such isn’t a turnoff for me.

As a general rule, I’d consider softer lighting when taking these pics. Even if most of the women look appealing, the atmosphere feels quite clinical, not inviting. The juxtaposition isn’t flattering.

Last edited 22 dní před by WhiteRhino
trossard28
27 dubna, 2025 19:12

Zdravím, jsem tu novej a hledám erotickou masáž s footjobem. Nenašel jsem nějakou diskuzi, kde by mi někdo poradil, projížděl jsem různý recenze. Díky

28 dubna, 2025 17:04

Za mě to řeknu asi takhle, jakožto někdo kdo už navštívil spousty a spousty masáží v různých salonech s různou kvalitou, tak mě nakonec nejvíc baví hlavně vzájemné tulení a doteky po těle. A to aspoň lehce, zbytek nechat na chemii, s tím, že si to stejně sedne. A ponechání masérkám jejich svobodné vůle koho a až kam si pustí. Lepší než buď striktně říkat, za tolik a tolik každý dostane pussy cat (a cokoli podobného) a nebo naopak říkat, nikdo nikdy nedostane nic takového. Je to o GFE.

Horc
29 dubna, 2025 20:47
Reply to  MMrak

Souhlas s tímhle. Také nefandím tomu, když masérka nabízí lízání každému, kdo přihodí pětistovku, ale proč zakazovat možnost, že si s nějakou masérkou skvěle sednu a třeba na třetí masáži z toho pussycat nebo líbání bude? Masérka si sama vybere, s kým ji to je příjemné a klient bude šťastný, že má něco extra a bude chodit pravidelně. Nikdo neříká, že máte pussycat nabízet, jen ji nezakazujte. Napište tam někam, že je to čistě na sympatiích a je to možné jen výjimečně a ať lidi neotravujou s podobnými dotazy operátorku protože to je mezi slečnou a klientem. Však k dominantní masáži se takový sednutí na obličej náramně hodí.
Zatím jsem u vás nebyl ale budu to sledovat dál, jestli se něco změní. Mám tam vyhlídnuté dvě krásky, od kterých bych se nechal mezi jejich nohama i udusit, a klidně i ten piss co nabízejí, by k tomu mohly přidat. 😃 

1 května, 2025 18:31
Reply to  Horc

souhlas, jen bych zůstal u toho nezakazování, ani bych tam nepsal, že je to na základě sympatií, to si musí každý objevit sám

user1902
30 dubna, 2025 05:09

prave naopak vyhladavam maserky, ktore ziadne pussycaty nerobia, resp. odmietam ich platit, nestojim o to lizat osobu, co ju predtym lizalo dalsie stovky chlapov.
libani som samozrejme maval radsej v case, ked to nebyvala priplatkova sluzba na masazach a doslo k tomu spotanne, dnes je to zaplat si, alebo nic
to, ze maserky tieto sluzby poskytuju je dnes pre mna skor informacia o tom, ako moc su zmierene s pracou, ktoru robia, nech sa tvarime akokolvek, su to sluzby sexualneho charakteru, aj ked ich sucastou nie je oralny, alebo vaginalny sex.

co je no-go pre mna – vzajomne dotyky su jednoducho sucastou erotiky a erotickej masaze. to, ze je „maserka“ naha a vyhoni, tak z toho nerobi erotiku masaz. to, ze sa 2x kozami sklzne medzi lopatkami, tak to nie je body-to-body.
60 min, za 2400 sterilneho hladenia? dakujem, neprosim. za rovnaku sumu mozem ist na privat, kde bude rovnako sterilne hladenie a k tomu zakazy ziadne. ked si chcete pytat taketo extremne sumy, tak v tom musi byt zahrnuteho ovela viac, ako tu popisujes.

za mna prichod rabbit hall so svojim libanim a pussycatom, ktory sa postupne rozsiril vsade ostatne, aby aj salony mali priplatky, ako maju privaty, viedol ku totalnemu zdegradovaniu kvality EROTICKYCH masazi. ale vysledok je taky, ze bud je to 3x sklznut sa, posadit sa ku kolenam a vyhonit, alebo si priplatit a k tomu lizat a libat sa. a tie, co odmietaju lizanie a libanie, tak z toho ostala sterilna nuda. masazne schopnosti nulove, budovanie erotickeho napatia nulove. ceny astronomicke
take Luxury dodnes ostalo bez pussycatu a libani, nejakych specialnych deleni na klasicke, eroticke a bodytobody masaze, s minimom priplatkovych sluzieb a dominanciou ceskych maserok a tolerovatelnymi cenami. a predsa su OK

a na zaver – specializacia je klucova. ked robis vsetko, vsetko je obycajne a priemerne. ked sa specializujes, tak je to perfektne a zvysok je podpriemerny. LEVEL bude navzdy vnimany ako specializovany na BDSM a tym padom neeroticky. a mozes skusat cokolvek, uz mas nejaku znacku. a aj prostredie webu k tomu ladeny. luxury sa specializuju na eroticke masaze bez priplatkov a tak to aj vyzera. cukrarna, kralikarna a podobny idu po tomto ciele „co najviac priplatkovych sluzieb a co najviac klientov“ – ALE to znamena, ze tie, ktore priplatkove sluzby neponukaju, tak to dokazu vynahradit inak a niekedy je to sialena eroticka jizda. a cena za 90 minut podobna, co level chce za hodinu a ani nevieme ci to bude nejak eroticke.

30 dubna, 2025 07:33
Reply to  user1902

Tohle bych podepsal. Nejhorší co na masáži můžeš mít je sterilní finální hoňka na délku paže. Podle toho se pozná že masérka vůbec nepochopila smysl služby, kterou se rozhodla poskytovat a nebo, pokud je to pravidlo salónu, tak to nepochopil majitel/ka salónu.

Už jen to dnešní dělení na b2b a “erotickou” masáž, pokud to není o vzájemném mazleni, není to b2b, když to není b2b, co je na tom erotické, že je masérka nahá? Tak to tedy fakt nestačí.

Erotika, milé masérky, je o celkovém příjemném přístupu ke klientovi, je to vytvoření atmosféry erotického napětí, ne o tom, že se nesměle svléknete a pak sterilně vyhoníte klienta a šup do sprchy. Je jasné, že každá to nemůže dělat, holt ne každá to má v sobě. Ale jak říká user1902, taky jsem zažil erotické smrště v salónu, který pussy cat a v některých případech ani b2b explicitně nenabízel. Bylo to o vzájemné chemii a přístupu masérky.

Mravenec
10 května, 2025 18:28
Reply to  Jenny

Ahoj Jenny,

předně ti chci poděkovat za tvá vyjádření. Je z tebe cítit, že ti na kvalitě služeb salonu opravdu záleží a jsi srdcařka. Tohle já extrémně oceňuju. To, že nenabízíte příplatkové služby jako líbání a pussycat je za mě v pořádku. Fotky na webu jsou za mě taky v pohodě. Oceňuji viditelné obličeje slečen, rád vím, za kým jdu a tohle mě dokáže k návštěvě přesvědčit. Myslím, že jste jediný salon v Praze, kde mají masérky svoje “pracovní” profily na Instagramu. To je taky takový hezký detail. 

Bohužel podle mě má tvůj salon pověst místa hlavně pro BDSM. Já tam zabloudil jen kvůli jedné slečně, která se mi hrozně líbila. Jsem spíše mazlící typ a miluju pořádný GFE. I když jsem měl objednánu B2B masáž a nic z BDSM tam vlastně neproběhlo, stejně jsem si připadal jako na návštěvě u dominy. Takhle jsem si to alespoň vnitřně zdůvodnil, protože přistup jsem dostal takový dost chladný. Romantika prostě celkem nula, ale dominantní přístup na 100%. Masérka byla jinak milá, to ji musím nechat, ale kdybych místo masáže chtěl vypráskat bičem, tak by byla asi nadšenější. 😂

MMrak tady píše, že nejhorší je “sterilní finální hoňka na délku paže” a ty ujišťuješ:”To jistě nebylo u nás.” Tohle přesně jsem ale já bohužel zažil. Bral jsem to tenkrát jako “trest”. 😂 Nepsal jsem o to nikam recenzi. Nechci dělat uvedené dívce problémy (proto si nechávám její jméno pro sebe) a nechci ani kazit jméno salonu. Myslel jsem prostě, že nastala chyba na mojí straně a nějaká něžnost se u vás nejede. Reaguju proto teď až na tvoje slova, kde tvrdíš opak. Popravě ta image BDSM salonu a moje zkušenost mě vedla k tomu, že už jsem k vám znovu nepřišel. Nebyl to ten zážitek, který jsem hledal.

Abych tomu dal nějaký závěr. Podle mě může být problém v tom, že holky dělají jak masáže, tak BDSM a ta hranice se jim rozpíjí, jak během dne přepínají sem a tam, a nebo se prostě cítí lépe v té dominantní pozici. Tohle ale zase není úplně pro každého. 

Last edited 8 dní před by Mravenec
16 května, 2025 15:30
Reply to  Jenny

K tomu poslednímu odstavci: nám jde spíše o opak. Jestli domina bude umět přepnout do vanilky. Určitě ano, ale do jaké míry. Podle mě je to poněkud schizofrenní. Za mě je domina na „romantické“ B2B masáži něco podobného jako hokejista na krasobruslení. Ano dá to, základ je podobný, ale s vysokou pravděpodobností to nebude úplně ono. Ale je dost možné, že to je jen můj chybný předsudek.

Nenazval bych Le Velour neerotický, ale určitě specifický. Už jen tím, že fakt nevedete cenzuru obličejů. Je to jinak dost zajímavá myšlenka od „faktNevim“, že vlastně ztrátou vaší anonymity vzniká u nás podvědomý předpoklad, že samotná masáž bude až příliš profesionální (v tom špatném smyslu) až „zdravotní“. V anonymitě je svoboda, volnost a větší odvaha, viz komentáře na internetech, nebo i na této stránce. Nechci mluvit za všechny, ale mám pocit, že mnozí z nás doufají, že na masáži dostanou něco navíc, cokoli, například líbání. A k tomu je určitě větší šance, je-li masérka „ukryta“ s rozmazaným obličejem. Osobně jsem si už zvykl, že tvář masérky uvidím až na místě a v podstatě je to již součástí toho adrenalinu spojeného s návštěvou nové masérky. Samozřejmě to může být i zklamání. Na druhé straně je moc fajn vidět přesně za kým jdu, jako u vás. Tak já už vlastně nevím.

Mě osobně od návštěvy vašeho salonu odrazuje několik detailů: ceny, absence společné sprchy (ty mám strašně rád), zmiňované BDSM zaměření a všeobecný zákaz doteků na intimních místech masérky. K top erotickému zážitku ani tak nepotřebuji pussycat či líbání (které k erotické masáži primárně nepatří), ale doteky po celém ženském těle, podotýkám jen doteky, ne stimulaci. Jak si sem sama napsala, „ne“ kazí atmosféru. Během masáže se mi nechce myslet na to, kde se ještě můžu dotýkat a kde už ne. Chci se uvolnit a vychutnávat si plynulé doteky po ženském těle. Také mi přijde neobvyklé, když se mě masérka může dotýkat všude, ale já jí ne, to je vlastně také určitý projev dominance.

A už jen takové zamyšlení na závěr. Jako klient, který má v oblibě pussycat, bych facesitting s pussycatem klidně přirovnal k nějaké BDSM praktice ve stylu: teď si na tebe sednu a nevstanu, dokud to nedokončíš a na konci mi za to ještě zaplatíš, ty čubko! No ne? Mně to dává smysl. 😀 Mimochodem „pussycat“ existoval v nějaké míře i před jeho „zlegalizováním“, takže se toho až tolik nezměnilo.
Přikládám jednu fotku, která se mi moc líbí. Méně světla a ano, je tam zadek. 😀

459057599_535761735567034_5021438534915255520_n.jpg
Last edited 2 dní před by Sktr
16 května, 2025 23:18
Reply to  Sktr

I have been going to Jenny for non-BDSM and she not only can switch to romantic b2b but truly shines in it.

12 května, 2025 19:55

Jenny, oceňuji Tvůj zájem a mám jeden návrh, o němž tuším, že by rezonoval s více masážníky. Jednou ze služeb, které inzerujete, je foot fetish. Ale stejně jako v ostatních salonech nemáte nikde fotografie nožiček. Dalo by se s tím něco udělat? My footfetišisté se rozhodujeme podle toho.

16 května, 2025 07:27
Reply to  Novice

Podle tohle se podepíšu. Chodím na footfetish a nožky jsou pro mě nejdůležitější

32
0
Budeme rádi za tvůj názor, napiš komentářx