Erotické masáže Praha

Izabel – Luxury Grand

Opacko v novem Luxury, tentokrat to byla jedna ze zkusenejsich clenek z tymu a to Izabel.

Uz jsem vedel kudy kam, takze zadne hledani, takze Izabel byla docela prekvapena kdyz jsem stal uz rovnou za jejich dvermi. Pry ty uz jsi tu asi byl 🙂 Ano priznal jsem se. Izabel to hraje na prirodu, protoze je celkem pekna tak jak je tak si myslim ze snad nebyla ani namalovana. Je vyssi a postavicka super. Takova ta sportovni jestli mi rozumite. Proste super zadek, nohy, bricho. No i ty prsa jsou trosku sportem bohuzel poznamenana, takze iz to nejsou ty tvrdy grepy co to byly asi pred deseti lety 🙂 Ale jsou porad moc fajn a bradavky krasne reaguji, takze je videt ze doteky ji nejsou cizi.

Zaciname spolecnou sprchou ktera je spise myci nez eroticka. Jelikoz u ni kecame, tak by se tam ta erotika asi ani moc nehodila. PO sprse uleham na bricho a zacina prijemna relax masaz zad u ktere jeste kecame. Pak prechazi k zadku a noham. Uz mi tam brousi rukou, takze pokec ustava. Nasleduje telo na telo, pri kterem pekne spuli ten svuj paradni zadek a poklad do zrcadla.

Otocka prichazi po cca 20 minutach, kdy me Izabel nejdriv masiruje nohy rukama a pak prechazi na hratky s ptakem. Zacina pekne pomalu, pero reaguje a stoji v mziku. Jen se na me usmeje, naolejuje prsa a jde na telo na telo. Dokaze se i pekne pritulit, pusinky na tvar, moc fajn. Po chvili opet kleka vedle me a rozehrava koncert pro dve ruce a jedno pero 🙂 Zkusenosti jsou znat. Krasne pomalu si pohrava, bere ho ruzne mezi dlane, pak honi obouma rukama. Samozrejme nezapomina na casto opomijeny pytlik, ktery take umi pekne promasirovat. Ja si hraju s ni a po chvilce se pta jestli nechci aby sla na me. No samozrejme ze chci, takze jde do 69, kde si spolu vzajemne hrajeme. Jak uz tu nekdo psal, nevim jestli je to od ni cilene, ale kdyz to na me zacina jit tak vzdy prestane s hranim a chvili masiruje treba vnitrni stranu stehen. Kdyz se cas nachyli ke konci, tak zrychli jak Izabel tak ja a mozna to klaplo na obou stranach. Nevim, stopro jisty si nejsem, ale muj oddalovany orgasmus byl paradni.

Izabel me tedy hodne prekvapila, moc mila, zkusena a masaz opravdu paradni. Myslim ze se jeste stavim na pokracovani 🙂

1h klasicka eroticka masaz za 1900 Kc

4 2 votes