Erotické masáže Praha

Dana- Cukrárna

Dana- Cukrarna

Par dni jsem nemel sex, tak jsem se rano probudil s tvrdym a zacal jsem sjizdet salony. Koukam na Cukrarnu a tam kocka jak blazen, ze mi v peru zacukalo. Ty fotky jsou brutal- ta kavarenska😍. Volam mamku a beru prvni volny termin. Jsem na miste o 5 min driv a komar veli, jdi do toho, tlaci se mi na poklopec. Vita me nova pani mama, celkem se mi libi, kdyby nabizela masaze, tak bych ji vyzkousel.
Dana je drobna kost s krasnou prdelkou v minisukni. Prvni dojem byl dobrej a v komarovi zacalo tepat. Beru masaz za 2000.  Bohuzel mluvi jazykem, kterymu nerozumim, takze pokec se nekonal. Nabidla spolecnou sprchu, na to jasne kyvu. Sunda si tu sukynku a postavicka jako lusk. Sprcha prima, zacinam kuzlatkama, jsou to jednicky, ona mi sjizdi rukou do rozkroku, kde stoji kamenny komar. Presunuju prstiky ke kocce, slozite mi vysvetluje asi, ze ji nemuzu prstit. Neco rika, nerozumim, tak pokracuju s kocicimi hratkami. V tom mi bere komara do te drobne rucky a moc pekne si s nim hraje. Ja si zase hraju dole s ni a citim, jak je kocka vlhka. Ji snad honeni ucila Miya, takze dobry. Za chvili strikam jako hasici pristroj. Tak a nejlepsi cast masaze mame za sebou. Na futonu masiruje zada, jo dela to dobre, ale chybi tomu atmosfera, gfe zadny, chce se mi spat. Na komara ani nesahne. Na poslednich 5 minut jako ze se mam otocit, ze bude druhej strikanec. No, spletla se holka, za 5 minut jsem se ji nedal, nechal jsem ji trochu se potrapit, ale vystrikl jsem podruhy taky pekne.
Takze zaverem pekna, mlada kocka s krasnou postavou. Ma potencial se zlepsit. V ty sukni je to past na komara. Masaz zad dobra, ale zadny gfe, zadnej pokec. Nejak neumi navodit atmosferu. Vyborny jsou ty dva strikance, v Cukrarne jiz standard. Priste snad oslovim pani mamu, jestli by me nenamasirovala.

3.8 4 votes
Hodnocení recenze