Erotické masáže Praha

Samantha – Matahari salon

Navsteva u Matahari konkretne Samantha.

Je to pekna slecna, fotky odpovidaji. Uvodni sprchu davam sam a domlouvame se na masazi telo na telo.

Zacina masirovat rukama, trosku nudne a jednotvarne, pak si na me leha, ale zadne velke klouzani, spis jen tak lezi. Co je ale prijemne, tak se celkem okamzite zacina venovat hrazi koulim a peru, takze po cca 3 minutach uz mi pekne huci v klacku😉
Opet masaz rukama, zalehnuti a dalsi kolo hratek s perem, ktere je o moc intenzivnejsi nez to prvni a ja si jen vrnim blahem. Blaho ovsem zabije otazkou co rikam tomu co se to ted na Ukrajine deje😂  Prohodime jen par slov a dostavam masaz zadeckem, chvilku ruce, chvilku zalehnuti a uz me ma opet v rukou a hraje si s moji chloubou. Moc se mi to libi a rikam si ze to je spis masaz lingamu nez b2b ale neprotestuju a uzivam si to.

Velmi brzy veli k otocce a po naolejovani zpredu uz me ma zase v rukou a krasne si se mnou pohrava. Chvili telo na telo ze strany, kdy prdelku pekne vyspuli do zrcadla a ja zacinam zapojovat sve ruce a pohravat si se Samantou. Stopky zadne, ale jsem milej a jemnej chlapec, zadnej hrubian 😉 Po chvili si na me seda, zady ke me a stale si hraje s perem, ja si rukama hraju s ni a v zrcadle vsechno krasne pozoruju. Takhle to vydrzime minimalne 20 minut kdy me drzi tesne na hranici striku. Diky nekolikaremu oddaleni je finale monstrozni a hodne si ho uzivam.

Ja jsem si to uzil hodne, prace s ptakem paradni, bez zakazu v ramci pravidel dobre eroticke masaze. S ptakem si hrala snad 40 minut z hodinove masaze, rozhodne to nebylo zadne sup sup 2 minuty na konci a zbytek nudna masaz. Rozhodne ale necekejte gfe, mazleni atd. Na to Samanta rozhodne neni, nebo aspon se mnou nebyla😉

fT1BtEEfEz t83UzVEPHj

4.3 3 votes
Hodnocení recenze