Očima masérky

RECENZE NA NĚKTERÉ KLIENTY (aneb masérka taky člověk)

Ahoj, pánové. Víte, já vás mám vlastně docela ráda. Dělám svoji práci poctivě, srdcem a s respektem. Ale někdy si říkám… vy si vůbec neuvědomujete, co děláte. A hlavně – že i vy byste měli mít trochu respekt k nám.

Pořád slyším, že tady existuje nějaký detektor. A vy si myslíte, že my masérky máme radar na každého úchyla. Ale víte co? Nemáme. My nevíme, kdo přijde. To je, jako když vám někdo zazvoní na zvonek. Vy otevřete… a čekáte třeba fešáka. A místo toho tam stojí týpek jak po třítýdenním festivalu bez sprchy, mastné vlasy, v nich tři druhy fauny, pupík přes dveře, nehty černé jak uhel… a ten VÁŽNĚ čeká, že si s ním budu chtít „hrát“?

A teď pozor – tohle není výjimka! To se děje. Vy prostě přijdete, nesvlékáte se jen z oblečení, ale i z hygieny. A já mám pak bojovat o život, když vám sundám ručník ze zad a trefí mě VŮNĚ APOKALYPSY. A NE, DEODORANT NENÍ SPRCHA!

A teď to nejlepší – ZADEK. Ano, milý kliente, tvůj zadek patří k tobě! Já se kolem něj pohybuju pořád, když ti masíruju záda. A věř mi, tvůj zadek toho ví o tvé hygieně víc než tvoje vlastní máma. Takže tě prosím… UMÝT. TEN. ZADEK. Prosím. Ne kvůli erotice. Kvůli PŘEŽITÍ.

No a pak tu máme další level – „Orlando Bloom syndrom.“ Vleze chlap, tváří se jako bůh sexu, i když vypadá jak kdyby ho vyplivlo Tesco, a sebevědomí má až do stropu. A myslí si, že když si lehne na lehátko, tak já automaticky chci. NE, NECHCI. A když řeknu NE, neznamená to: „Zkus to ještě dvakrát.“ Ani: „Možná se stydí.“ Znamená to NE. Tvrdošíjně si cpát ruce kam nemáš? Fakt ne. To není masáž, to je odvážná blbost.

A teď pozor – jsem upřímná. Ano, někdy je klient sympatický, voní, je slušný, hezký… a vznikne chemie. Jsme lidi. MŮŽE se stát, že je tam maličko víc. Ale to není NÁROK. To je výjimka. To je o sympatiích, ne o ceníku.

Jenže co udělá chlap, když se to stane? Místo aby byl diskrétní a říkal si: „Wow, mám poklad, budu chodit jen k ní…“, tak NE! On to musí vytroubit všem kamarádům, všem na internetu, celému světu! „Hele, támhleta to dělá!“ A bum – druhej den mi přijdou tři pupkatí Orlando Bloomové a čekají to taky. A když řeknu NE? Tak jsem najednou netýkavka, frigidní, neempatická, škaredá, mám špatný prsa a ještě jsem kráva. Super. Díky za recenzi.

A propos RECENZE. Kluci… normálně… dá se napsat slušně, že se ti něco nelíbilo. Ale co vy? Vy se potřebujete VYBIT. Urazit, ponížit, zranit. Víte, že některé vaše věty nám udělají noční můry? Ale vsadím se, že kdybych JÁ napsala recenzi na VÁS… „Smrděl jak tchoř, zadek jak kompost, nehty jak horník po směně, funěl jak parní lokomotiva a ještě chtěl erotiku“… To byste četli? Nechtěli! A přesto to po nás chcete.

A teď jedna věc k zamyšlení:
Masérka není stroj. Není pornoportál. Není terapeut jen pro vaše ego. Je to člověk, který vám věnuje dotek, energii, empatii, čas. A dělá to i když jste cizí.

Takže, milí pánové…
Chcete dobrou masáž?
Chcete, aby vás měla masérka ráda a dala vám to nejlepší?

Tak prosím:

🧼 UMÝT SE. Všude. I ten zadek.
🧴 PŘIJÍT ČISTÝ. I ruce a nehty.
🧠 RESPEKTOVAT „NE“.
👄 NEDĚLAT ZE VŠEHO PORNO.
🤫 DRŽET HUBU O SOUKROMÝCH VĚCECH.
🙄 NEPSAT RECENZE JAK PYTON.

A když budete fajn… věřte mi, poznáte, že jste nám sympatičtí. A možná se stane i něco malinko víc. A to je přece fajn, ne?

Jenže tohle nevzniká z nároku.
To vzniká z úcty. Z chemie. Z LIDSKOSTI.

Takže, kluci… zkuste se nad sebou zamyslet.
A pak se vás zeptám já:

Co se VÁM na masérkách líbí?
Protože já už vám řekla, co se nám NElíbí na vás.

A přesto k vám zítra zase otevřu dveře.
Tak zkuste vstoupit jako chlapi… ne jako pytoni. 🖤

4.3 11 votes
Hodnocení recenze
53 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Ukaž všchny komentáře
11 října, 2025 13:30

Ahh that investment in Japanese toilet paid off. Get a bidet guys, keeps ass clean and moisturized.

11 října, 2025 13:36

Nedělám to, ale tady musím reagovat. Rozhodně máš pravdu v tom, že když se někdo neumí umýt, nemůže čekat zázraky od masérky. Zároveň to často bývá o tom, že přehnané sebevědomí mívají leckdy ti, kteří by ho mít vlastně neměli. Potom chápu, že to není jackpot ani pro jednu stranu, protože co kdo zaseje, to potom sklízí.

Taky nezvládám ty pitomce tady, kteří vykváknou, že támhle Fanka, co má bejvák tam a tam mu udělala nějaký ten extras navíc, co ani nebyl v ceníku a ještě ke všemu zdarma. Potom chudák Fanka. Kdejaký Pepan se postaví do fronty a čeká totéž. Osobně jsem v životě takový bonus zažil. A že byl totální a nikdy na to nezapomenu. Nikdy bych to ale neřekl ani u zpovědi, natož to troubil do světa sem. To je demagogie.

Zároveň si ale myslím, že to, co popisuješ, není jednostranné. Vy masérky se nechováte jen férově dle toho, jak se prezentuje klient. Řadu tvých kolegyň ta práce nebaví, není s ní ztotožněna. Nedivím se, ale tak ji nemají dělat. Místo toho si řeknou, že teda jsou docela k světu, chlapi se otáčí na ulici, tak pro prachy to nějak vydrží.

Já osobně jsem vždy (no vždy, chodím málokdy a zřídka) přišel upraven, koupel či sprchu těsně před návštěvou, ostříhané nehty, deodorant apod. snad ani nemusím normálně smýšlejícím chlapům připomínat. Choval jsem se od začátku slušně a mile. Ok, nejsem Brad Pitt, ale nejsem ani umaštěný Lojza z MHD, přesto jsem zažil poměrně dost negativních zážitků. Možná dotyčnou rozladil klient přede mnou, možná měla špatný den, možná problémy! Ano, jsme jen lidi, ale uvědom si, že vy si za den vyděláte tolik, co se řadě lidí v téhle zemi ani nezdá.

Za to, že se před chlapem nějakou dobu natřásáte a vyhoníte mu. To je základ. Extras můžeš mít a nemusíš jako každá. Pořád si ale myslím, že vás děvčata nikdo nenutí, abyste tuhle práci dělaly. Ono by to bylo super, kdyby chodili jen mladí a urostlí sympaťáci, to je jasné, ale takoví zpravidla podobné kratochvíle mívají zadarmo. Takže super výkřik do tmy, ale jestli si myslíš, že tím změníš smraďocha, který nemá iks desítek let návyky, tak takové nezměníš a chlapům jako já, kteří jsou slušní a čistotní, zase dokazuješ, proč chodíme spíše sporadicky a hodně si vybíráme, na jaký zvonek vlastně zazvoníme, protože může přijít průser. Sice ne vzhledový, ale tak nějak softwarový, abych byl upřímný. Peace!

13 října, 2025 11:04
Reply to  Claudie33

Já mám naopak dojem, že tady čtu jen ódy na radost, zatímco kritických recenzí je minimum.
Jinak se vším, co jsi napsala v příspěvku souhlasím. Obzvlášť s tím, že by každý neměl do světa vytrubovat, pokud mu dívka dopřála něco extra. To by se mělo znovu a znovu zdůrazňovat

13 října, 2025 11:28
Reply to  BujnejBertik

Presne tak, neni tady az tak moc negativnich recenzi, spatne hodnoceni se objevi jen jednou za cas. Ja sem napsal jen 1 negativni recenzi, kdyz sem mel pocit, ze maserka nic nedelala a jen kecala. Taky jednou sem na strance Rabbitu dal maserce „jen“ 4 hviezdicky z 5 a ona z toho sla zesilet ze ji kleslo hodnoceni z 5 na neuveritelnych 4.9 😃 Ono by se ty recenze dali psat i mnohem, mnohem hur, jeste se tady docela krotime 😈

13 října, 2025 11:53
Reply to  Junipero

Simps and massage shops get hurt with reality. I don’t even write average or below average reviews here. I only write when it’s extraordinary experience.

13 října, 2025 12:13
Reply to  JonSnow

You should, it would create a better picture for all of us.

lady123
11 října, 2025 13:54

Doufám že ti to nebude vadit ale taky tu řeknu názor jako masérka 😳. Pracuju už nějakou dobu v salonu, na který tu většinou chlapy hází špatné recenze, a když si tu recenze čtu je mi opravdu smutno, protože házíte všechny masérky do jednoho pytle,. Ja musím říct ze mam klienty co se ke mně vrací a ja fakt se těším na moment kdy se vrátí, ze už je to na takové jiné lavině nebo jak to popsat, ale byla bych taky dost nerada kdyby někde vypisovali co se na pokoji děje, i když žádný sexuální služby se neprovozují tak i přece když je tam chemie ma to jiny náboj, snažím se chovat ke všem klientům stejně ale je pravda ze někdy je tam větší sympatie někdy menší. Někdy co mě mrzí hlavně u Českých mužů se to děje ze oni skoro ani nepozdraví, nechtějí se vykoupat, lehnou si a ani slovo neřeknou a ještě chtějí slevu, a pak ti na konci k tomu všemu napíšou špatnou recenzi. Proč to děláte? Přesně jak jsi psala o té hygieně, je úplně něco jiného když ti přijde krásně navoněný chlap, a něco jiného když ti přijde žumpa. O co prosím zase já buďte přátelský k masérkám i vy a věřím že pak tam atmosféra nebude hraná a bude pro obě strany skvěle strávený čas

11 října, 2025 16:43

I really appreciate this type of post. you should write more. I am also often shocked by some inconsiderate and thoughtless clients who emotionally rant and vent on Tapky after being denied access to intimate areas, or post personal information that should remain private between the masseuse and the client.

For clients with serious hygiene issues, first, you know that you have an absolute right to reject such customer. And you should report them to the salon owner and block their next visit. The owner should permanently ban them if they repeat the same behavior with another masseuse. And if any salon owners are reading this, you should proactively ask your masseuses to report such problems, after all, owners have more authority than the masseuses or clients and it’s not easy for massauses to tell something like this to employer.

12 října, 2025 19:10
Reply to  Claudie33

I thought we agreed on three points, yet you still call me “disgusting”? That makes me think you have a deeper issue….. maybe you believe “It’s morally wrong and disgusting for customers to rate masseuses based on eroticism or appearance.” So really, you dislike the idea of reviews like this at all.

I disagree. That view is one-sided. These review sites exist for a reason. Try seeing it from a customer’s perspective; it’s much harder than you think to find a trustworthy massage place. In Prague alone, there are dozens, many of which are scams, tourist traps, or bait-and-switch schemes. Some even fake Google reviews, so it’s hard to know what’s real.

It’s like trying to buy a car: the ad shows a Ferrari, but what you get is a used Hyundai. Even the “good” places often use fake photos, incorrect info, or misleading service descriptions. Without honest reviews, most customers would try once, get scammed, and never return to massage salon. That hurts everyone, including you. Whether you realize it or not, your job and your industry benefits from honest feedback.

Also, false advertising is illegal in the Czech Republic (Consumer Protection Act 634, Advertising Regulation Act 40). Maybe you’re perfect, but most massause’s’ profile isn’t truthful. Instead of lawsuits or complaints to authority, isn’t it more reasonable and economically efficient for people to exchange info peacefully on review sites?

That said, I do agree there are some problems with reviews. But calling each other “disgusting” won’t solve the issues.

11 října, 2025 21:25

Ja osobně si moc vážím pohledu z druhé strany, takže Claudii moc děkuji.

Na této diskuzi je krásné to, že vlastně všichni mají v něčem pravdu.)
Nežijeme na ostrově Utopie, ale spíše je to taková Božská komedie – i masáže můžou občas být pro obě strany jak peklem tak očistcem i rájem.
Každý je svého štěstí strůjcem.

Pokud se třeba jen 10% chlapů chytne za smradlavou prdel a dají si trochu záležet s přípravou tak příspěvek od Claudie měl smysl.

Pokud si to čtou i slečny co masírují věřím,  že si alespoň některé něco málo z komentářů vezmou.

Masáže jsou sice placenou službou,  ale i v obyčejné restauraci se k různým zákazníkům chovají jinak. Někdo dostane Welcome drink nebo dezert zdarma, krásný úsměv a příjemný pokec. A jiný zase jen talíř na stůl, účet a vypadni. A není to jen o tom jak velký tip nechá nebo kolik peněz utratí.  Pokud přijdeš někam špinavý a smrdíš dost určitě tě vyhodí.
Kdo chce brát musí umět dávat to platí na chování a vlastně všechno.

Myslím, že odmítnutí zákazníka, jak tu psal kolega, by mělo být jasnou možností a právem všech. Podniky by to měli jasně holkám povolit.
Já osobně a myslím, že i většina tady, raději odejdu než zažít masáž s masérkou které je to vyloženě nepříjemné.

Recenze – tady je to k zamyšlení i pro mně,  myslím, že pokud má masérka většinu hodnocení špatné, něco na tom bude. A díky tomu já mám vlastně všechny zážitky moc dobré.
Každý tu má nějaký styl v psaní,  ale nikdo se zdravím rozumem by neměl brát všechno tak jak píše někdo jiný. Svalovec se zelenýma očima má asi více šancí na hezký zážitek než nějaký taťka ve středních letech s bříškem)))
Dá se to dohnat přístupem,  úsměvem a galantností.

A abych odpověděl na otázku Claudie, líbilo by se mi kdybyste byly takové, jaké chcete mít nás.
Teď to bude znít jako klišé,  ale úsměv je nejkrásnější makeup.
I když uz mám masáží za sebou dost vždy jsem nervózní a úsměv a přirozená empatie vzdy prolomí ledy. A pokud to nejde, pošlete mě pryč.

12 října, 2025 00:13

Cim vic detailniho info v recenzi, tim lepe, protoze si pak muzem udelat lepsi obraz o maserce a jakym zpusobem asi masaz bude probihat. Z mych zkusenosti vetsinou recenze i souhlasi s realitou. Kde jinde si to my zakaznici mame zistit, kdyz salony nekdy lzou i o tak jednoduche informaci jako je vek maserky? Taky sem na zacatku chodil k prumernym maserkam a platil az moc za extra sluzby, az sem diky tomuto portalu zistil, ze v jinych salonech dostanu vic za mene penez!

Last edited 1 měsíc před by Junipero
12 října, 2025 14:43
Reply to  Claudie33

Problem je, ze je to tady tak trochu nerovnej souboj, my za masaze utracime hodne penez a proto mame narok na nazor. Vy zase ty penize vydelavate a mate pocit, ze nechcete slyset nas nazor, hlavne, ze su penize v kapse.

12 října, 2025 16:27
Reply to  Claudie33

To je pravda, ze nekdy se to v recenzich prehani, ale to neni vzdy mysleno osobne na tu maserku, ze by sme vas nemali radi nebo co. Jde spis o zabavu, prohravame si to znovu v hlave, piseme o tom a tim si znovu tu masaz jako kdyby zopakujeme. A ne vzdy myslime dopredu jake to muze mit dusledky. Ale to sme my chlapi, vetsinou mame vic kritickeho mysleni a mene emoci, jako zeny. Zvlast pokud se jedna o sluzbu, kterou si kupujeme. Kdyz sme ve vztahu tak pochopitelne nepiseme vsechno co sme s partnerkou delali na internet, protoze sou tam i nejake emocni vazby. Proc si myslis ze ten Adonis co se ti tak libil, vsechno vytroubil na internet? No protoze on vi, ze si ten den nebyla jen s nim, ale i se slizkym pepou z kanala. Tak proc by ti mel byt Adonis verny? Sorry, ale to je moc naivny tohle si myslet. Je to kruty, ale je to tak, zvolili ste si takovou praci, tak musite se s tim naucit zit. Nebo si ber k sobe jen Adonise, budes mit mozna mene penez, ale klid v hlave.

Last edited 1 měsíc před by Junipero
12 října, 2025 23:22
Reply to  Claudie33

I too want reviews to be about product. In this case it means reviewers should mention whether pics are close to reality, age/height/weight/hairstyle correct or not and boobies silicon or natural (how far gravity has impacted them). Most heterosexual males usually ignore rest of the drama, we let our downstairs brain do the thinking. If pics are enticing enough for our preference then no matter what previous reviewer wrote, most of us will visit that girl. So don’t read too much into bad reviewers or take reviews too seriously.

12 října, 2025 22:17

Víš, ono je to někdy těžký. Třeba pro mě. Měl jsem jednu masérku, se kterou jsem si opravdu sedl, nebo spíše, lidsky jsme si sedli. Chodil jsem k ní strašně rád, povídali jsme si, … a pak jednoho dne zmizela. Mimochodem, měla tu spíše horší hodnocení. Stane se.

Já jsem … moc stydlivý. A vlastně jsem na každé masáži hrozně v tenzi, a dost možná pak působím tak, jak popisuješ – svalím se na matraci a ležím… protože moc nechci, aby se se mnou masérka cítila nekomfortně, abych se jí nedotkl tak, že by jí to bylo nepříjemné. Stydím se říct, co je příjemné mě (a nejde o nic, opravdu nic, pejorativního), a prostě… nevím jak z toho ven. Vždycky (občas…) někam jdu, mám pocit, že to tak nějak nechám proběhnout, a…

Asi je to strašně divný to napsat takhle tady, ale … kdyby tu byla nějaká masérka, která … prostě pro ni nepříjemný kluk, co moc neví co dělat, a potřebuje spíš ukázat cestu, ale pak rád chodí, je zdvořilý a … nevím co říct … tak zkus napsat, tady do komentáře, nebo michal8@altmails.com.

Děkuju.

13 října, 2025 20:18
Reply to  Martinx

… a tak, @Claudie33, není-li to nezdvořilé, a protože počítám, že tu nechceš psát kdo a odkud jsi… když napíšeš a mohl bych se stavit, byl bych asi rád. Když budeš chtít. Děkuju.

13 října, 2025 00:06

Chtěl bych se zeptat masérek, jak to je, když mají své dny. Před asi dvěma měsíci se mi stalo v Luxury Grand, že mi byla nabídnuta masérka s menstruací. V tomto podniku jsem byl poprve. Při masáži na zádech jsem chtěl polohu 69. Tu prý nedělá a ani nikdo v podniku, což jsem považoval za výmysl. Když jsem jí alespoň ze strany hladil pipku, tak jsem nahmatal nit z tamponu, takže mě hned bylo jasné proč tak kecala. S tímto omezením asi nebyla ve své kůži a masáž odflákla.
Když jsem po týdnu byl v jiném podniku, tak jsem se ptal masérky, jak je to u nich a ta mi řekla, že mají zákaz chodit do práce s menstruací.

lady123
13 října, 2025 06:06
Reply to  oldboy

Ja osobně když už pracuji s menstruací nemám na sobě tampon, ale jiné pomůcky co nejdou vidět. Ale většinu času je nepříjemné dělat b2b kdyz tě bolí břicho ale zase to je podle každé maserky jiné. Některý to dělají některý si týden raději počkají doma

Last edited 1 měsíc před by lady123
13 října, 2025 08:09

Nicméně, Claudie33, je taky třeba dodat, že těch o kterých tu píšeš je jen pár. Před lety v jednom už dnes neexistujícím salonu tehdy holkám nefungovala chvilku logistika a klienti se tak bohužel nechtěně potkávali ve dveřích při příchodu nebo odchodu. Docela opruz, co si budem. Dělo se to docela často, člověk tak mohl nechtěně sledovat, jak vlastně vypadá klientela toho podniku. Čekal jsem takové ty strejdy o kterých mluvíš (z Tesca), ale kupodivu většina byli sympaťáci, od pohledu i oblečením. Takže ve velkém % případů to byli v pohodě klienti, až mě překvapilo že i často mladí. Nepředpokládám, že se to za těch pár let změnilo. Bude to kolik % z klientely 10? Tak je odmítni masírovat, nebo ty nemůžeš odmítnout klienta?

13 října, 2025 16:39

Vyplivlo Tesco 😀 😀 😀

AvsE
13 října, 2025 21:35

Napsala si to moc hezky, nezměnila bych ani větu.
Jsem z relativně malého města, takže všech pět a půl masérek jsou tady propírány pravidelně.
Jedna recenze mě mrzela hodně, četla jsem ji tolikrát. Na základě pár indicií i určila autora..

Se svými klienty už mám vztahy, s většinou.
Bylo by velmi jednoduché se “pomstít “
Přes naše softwarové řešení rezervací se přes jméno do minuty proklikám na jeho socky… jeho ženu.. jeho cokoliv.

Nebudu lhát, že mě to nenapadlo – dát mu ochutnat trochu jeho vlastní medicíny.

Zvítězila úroveň.

Pak jsem jej požádala, aby už za mnou nechodil.

A proč udělal jsem něco??

Vizáž ala seladon s lehkou nadváhou a buranským projevem, bude skrz dva tisíce korun uplatňovat “právo” komentovat moje fyzické vzezření, těžce vydřené.
Protože v normálním světě, bych o něj ani mi podobné nezavadily pohledem.

Hlavně přes anonymní příspěvek. Plný lží, a proč? Protože odmítnutí bolelo víc, než by sám přiznal.

14 října, 2025 09:22
Reply to  Claudie33

Mozna to, ze na to reagujes tak emotivne znamena, ze si dobra maserka a zalezi ti na tom uspokojit klienta. To je porad lepsi, nez byt ledova kralovna.

AvsE
14 října, 2025 10:32
Reply to  Claudie33

To je ta lepší alternativa, že spolu jako tým držíte.
Je neuvěřitelné, jak je to všude stejné, fakt 🤣

14 října, 2025 17:45
Reply to  AvsE

Palec nahoru, že jsi se nemstila a zůstala nad věcí. Jen by mě zajímalo, opakuje se to tu často, proč vás masérky tolik dojímá názor na vaše tělo od nějakýho no name, který od vás beztak dostane ban? Mě, pokud bych to vzal z druhého pohledu, by třeba mrzela kritika na moje tělo od nějaké stálice když už (a ani v tomto případě ne tak moc). Názor od ženy o kterou bych jinde nezavadil pohledem se mě nemůže dotknout.
Možná my muži jsme zvyklí čelit kritice a tolik se z ní nehroutíme.

Předpokládám ale, že pokud se rozhodne žena vykonávat tuhle službu, nebude úplně jemná kopretina, ale bude mít trochu větší odolnost než je běžné.

14 října, 2025 21:16
Reply to  Claudie33

Huge breasts? I’m on my way. 🏃

AvsE
14 října, 2025 23:27
Reply to  MMrak

To je jednoduché, sama o sobě si myslím, že vypadám dobře, hodně cvičím a dbám na stravu. Jednou jsem se vydala tímhle směrem a charakterem, případně intelektem můžu “oslňovat” až osobně.
Mrzelo mě to, protože jak poznamenala moje kolegyně Claudie, mohl to pro někoho být rozhodující faktor při návštěvě našeho studia. Naštěstí nebyl.. v podstatě se nestalo vůbec nic.
Teď k tvé otázce, mrzelo mě to, protože jsem si opravdu myslela, že jsme “kamarádi”
Rozuměli jsme si, smáli se spolu a i já jsem se cítila dobře v jeho společnosti.
Pravděpodobně si to ale vyložil špatně, v tom smyslu, že to jeho optikou mělo vyústit asi ve vztah, to už ví jen on.
Protože přišlo odmítnutí, ačkoli jsem se snažila vyzdvihnout všechny jeho kvality, zchlustal mě tady odporným způsobem, bylo to plné invektiv a lží, co hůř, ani si za tím nedokázal stát a později to smazal.

K čemu to vedlo? V následujících dnech, od publikace těch lží jsem několikrát denně řešila, a proč to jiným děláš a teď nechceš?

Sama se za poměrně odolnou považuji, ale tohle bylo opravdu náročné. Jak se chceš 184829x verbálně dostat z něčeho, co se nikdy nestalo.

Proč nás dojímá názor? Asi jak od koho..
obecně mi záleží na názoru lidí, na kterých zaleží i mi.

Už je to pryč, já bych se nikdy hanlivě nevyjadřovala o ničí jakékoliv podobě a formě, ať je to sebevětší klišé, já půjdu vždycky za charakterem.
A můžu si xkrát říct, je to hezký idiot.. ale pořád idiot.

Naproti tomu u charakteru, ti vždy přijde člověk najednou atraktivnější, prožila jsem to mnohokrát, i když to na první dobrou nebyl prototyp “fešáka”

15 října, 2025 00:53
Reply to  AvsE

What you experienced is the classic case of a male lashing out after rejection. There are many of us who would do that and being in erotic massage would expose you to such people more than usual. Only advice I can tell you is set boundaries clearly and learn to spot an idiot early.

Polok
17 října, 2025 16:09
Reply to  AvsE

Nechápu Tvou naivitu. „Kamarád“ si užil služby navíc zadarmo a vytroubil to do světa. Chovejte se jako profesionálky a tyhle věci se Vám nebudou dít. Stáláci si jistě rádi přečetli tuhle recenzi🙂. Oslňuj dále svým charakterem a intelektem, proto za Váma chodíme🙂.

Last edited 1 měsíc před by Polok
Polok
15 října, 2025 05:46
Reply to  AvsE

Ahoj. Myslím, že ses svými komenty celkem proflákla kdo jsi teď. Jak je možné, že máte přistup k našim údajům, když majitelka doslova uvádi „Rezervační systém je zcela diskrétní, přístup k rezervacím má pouze vedení studia. Zaměstnanci nemají přístup k emailu a kontaktům“? Mluvíte tady o sokromí a teď tady čtu tohle. Jak by bylo Vám, kdybychom Vám projížděli socky a dívali se na fotky Vašich dětí třeba? Doslova tady uvádíš, že jsi během chvilky sxhopna o nás zjistit vše. Je vidět, jaké některé jste…Stězovat si tady umíte, ale sebereflexe žádná. Zrovna u Tebe mě to mrzí o to víc. Obrátím se tedy na vedení studia.

Last edited 1 měsíc před by Polok
AvsE
15 října, 2025 09:41
Reply to  Polok

Já jsem nikdy nic neudělala, a jestli si mě opravdu identifikoval, a znáš mě, tak to víš.
My nemáme stránky, jsme na malém městě a fungujeme přes inzerci, jak jsem psala prve. Tak doufám, že někomu nezavaříš. K sebereflexi, z čeho si vyčetl, že nějakou postrádám?
Úplně zbytečné emoce

15 října, 2025 09:56
Reply to  Polok

Great catch lol but it must be old people thing to use real name and primary phone number when going for an erotic massage.

15 října, 2025 13:11

🍿 😂 uz jsem párkrát chtěla něco napsat, ale nevím co, ja uz tohle asi neřeším, jedině by o mě někdo napsal fakt LEŽ, tak bych to hnala k soudu a jemu jela rozbit drzku :)) par zhrzených klientů uz mi tim vyhrožovalo, ale asi nebyli dostatečně zhrzený 😉 jinak blbá recenze člověka zamrzí, kolikrát jsem už chtěla jít radši makat do uhelných dolů, ale vždy přijdou fajn klienti, se kterýma to jde samo a dají mi nové palivo, že zase taková tragédie nejsem a pak jdu proste dál. Oni jsou taky jen lidi.

Last edited 1 měsíc před by La.sla.pka
15 října, 2025 22:56

This is brilliant. Hell, I’d be a lesbian if I were a woman. Most men are clueless. Everything written above should be painfully obvious, yet some (most?) will find it controversial.

15 října, 2025 23:07

As far as reviews, I read them, but personally see little point in writing them. Someone else’s great time/chemistry won’t necessarily be mine and vice versa. And say I get extras from a masseuse; writing about such up here serves what purpose, exactly? It’s understood —I thought— that these appointments are one-on-one matters— that one bloke’s experience most likely won’t mirror another’s. Hell, no two visits with the same masseuse are rarely alike. I’ve been shaken to the core by Tina at Candy Shop one week only to be thoroughly underwhelmed the next! “Was that the same person?”, I’ve often thought. But, that’s the point— masseuses are people who have moods, have shitty days, have great days, put up with asshole dudes, some sweet ones, and everything in between. It’s a crapshoot, this biz— don’t make it harder by showing up with a filthy ass. Ha!

Last edited 1 měsíc před by WhiteRhino
16 října, 2025 06:32
Reply to  WhiteRhino

Souhlasim. Tohle je jeden z důvodů proč jsem přestal psát recenze, zážitky jsou nepřenosné. Recky by měly sloužit komunitě, být stručné a obsahovat základní info o logistice, ceně prostředí a varovat před kolosálními ojeby. Grafomanie a subjektivní superzážitky spíš pak vedou ke zklamání, když si někdo myslí, že hned taky zažije to co autor.

17 října, 2025 17:10
Reply to  MMrak

tak pro mě je třeba grafomanie způsob jak si věc znova prožít v hlavě a donutit mozek si to pořádně projít znova a vymačkat z toho žážitku aboslutní maximum, místo toho, abych po vysypání rovnou šel dál a začal hned jen přemejšlět kam půjdu/pojedu příště jak zvíře.. zastavit, usebrat se, prožít naplno. a díky sdílenejm zkušenostem jinejch bijců se zase můžu vyhnout potenciální nepříjemnosti/jít rovnou do zlatý žíly, kterou narazil už někdo přede mnou a nemuset zkoušet kutat diamanty v prachu.

tím můžu naplno maximalizovat to šíleně krátký malinko času, co nám bylo na této pozemské hroudě přidelěno k pobývání, nemluvě o tom, že půlku z něj ti nestojí péro

pokud z mojí recenze/zážitku bude mít něco i někdo další tak jedině super, ale píšu to hlavně pro sebe. byť bych rád otevřel dalším borcům i jiný horizonty, aby se nebáli vystrčit hlavu z našeho malýho rybníčku, to je gamechanger pro každýho, kdo to pochopí. byť masáže mám taky rád (zdravím do cukrárny), jen to prostě není ten Omfalos, jakým se to z nedostatku jiných dobrých možností v ČR zdá být

17 října, 2025 03:34

I think the masseuses visiting here are missing one important fact about this review site — and I don’t think they realize it.

Personally, I prefer much shorter and more concise reviews that simply state whether the web photos, height, weight, and age are accurate. I don’t need minute-by-minute erotic novel–style details. Three sentences are enough.

However, the admin will reject such short reviews. I wrote a brief review before, and it was rejected. That’s why you see all these long reviews with extreme detail. (this is probably because it’s easy to fake a short review.)

So, if a masseuse really wants shorter reviews without personal detail, they should also ask the admin to accept them. I think many clients would appreciate shoter review as well.

Masseuses also seem to underestimate the importance of reviews. If you ever run a shop yourself, you would know how important advertising is for increasing or maintaining customer flow. Since the law virtually prohibits advertising for erotic massage, review sites like Tapky are important for business to increase visibility. I found the Tapky by googling, „Prague, erotic massage, review“ from my country.

17 října, 2025 12:47
Reply to  joh30406

I prefer shorter review about accuracy of pics and physical properties as well. Detailed erotic novel type of review prevent me from writing about average experiences. If I try to somehow expand average experience into current format then I will mistakenly comment something that could hurt masseuse feelings and then some shops will retaliate with a ban.

17 října, 2025 13:24
Reply to  JonSnow

Yes, it is hard to write about average experiences, because there is not much worth mentioning. But no good salon, which cares about their customers, will retaliate with a ban for a bad review. And if they do, then they are not worth visiting again. Only if you would completely lie and be unpleasant to the masseuse. I have wrote a few uncelebrating reviews and never had any problem. Salons need feedback and feedback can not be always positive. Many salons decided not to directly advertise on this site, because they couldn’t handle the negative comments.

Last edited 1 měsíc před by Sktr
17 října, 2025 16:45
Reply to  JonSnow

I’ve often wondered how many regular reviewers up here are known (intentionally or otherwise) by the shops they’re reviewing.

17 října, 2025 19:10
Reply to  WhiteRhino

They know me for sure, I write in English so it’s easier to spot among small number of regular English speakers. If you write in Czech and wait for few days to post then it will be difficult for them to figure out.

17 října, 2025 16:40
Reply to  joh30406

Agreed. Less is more. I really don’t need to know how many people were on the street as they approached the establishment, or what cocktail they drank when they arrived. But, as long as we’re discussing useless details, I first learned about Tapky from a drunk Bulgarian at a bar in Prague 2 who assured me that he’d cracked the code on horse race betting and would soon strike it rich from gambling.

53
0
Budeme rádi za tvůj názor, napiš komentářx