Erotické masáže Praha

Nika – Rabbit Hall

U králíčků už jsem nebyl přes půl roku, mezi tím se tam objevily nové tváře, mezi nimi třeba Nika. Nadějné fotky, pozitivní recenze, prý je moc hezká. Ok, let’s try. Objednávka přes WhatsApp s předstihem v pohodě. Přicházím na adresu ve Vinohradské, dveře otevřené, před nimi nějaké krabice, nějaký chlápci je nosí po schodech dolů do dveří právě naproti RH. Nečekám, prostě vejdu dovnitř, minu se s nimi, a zazvoním přímo u dveří do salonu. Otevírá pěkná blondýnka v černém župánku a mně se hned zamlží brýle, jak je uvnitř vedro…

Nika mi velice připomíná Brutální Nikitu (tu seriálovou, ne filmovou), na které jsem jako týnejdžr dost ulítával na přelomu milénia. Když si sepne blonďaté vlásky, má takový přísnější vzhled paní učitelky nebo tajné agentky. Ale to jen do doby, než ji rozesměju, pak působí velice mile. Sice nemá ty vlnité vlasy, jako na fotkách, to ale vůbec nevadí. Ptá se mě ve sprše na masáž, kterou chci, tak řeknu, že body to body. Ona zmíní, že se při tomhle typu masáže nesmím dotýkat „tam dole“… Chvilku se bavíme o cenách, říká mi special akcích, co mají, na pussycat ne, ale na B2B nebo mix jo… dávám si přes sprchu čas na rozmyšlenou. Mezitím mě oplachuje, vypadá to, že tím chce možná končit, a tak se ujímám iniciativy a trošku ji vmanévruji do trochy tohoto objímání, tisknutí se k sobě, mazlení, jemných polibků, já si hraju s jejími nádhernými ňadry, ona s mým instrumentem, zkrátka do trochy té akce… Po tom všem jsem dospěl k rozhodnutí, beru pussycat. Skvělé rozhodnutí!

Masáž začíná klasicky. Výborně umístěná velká zrcadla po obou stranách mají ten efekt, že v nich vidíte masérku jak zepředu, tak odraz toho opačného zrcadla, čili i zezadu. Navíc je (jak zjistím po otočce) zrcadlo i přímo nad vámi, takže z tohoto hlediska jednička s hvězdičkou pro podnik.  Trošku mi vadí velké digitální číslice hodin umístěné přímo na zrcadle, dle kterých přesně vidím, jak neúprosně rychle ten čas pádí… Body 2 body v podání Niky je velice příjemné. Její doteky jsou elektrizující, nechybí ani jemné polibky, žhavý dech v uších, skvělá masáž zatím.

A po otočce, která nastane celkem brzo, je to ještě lepší a celý program má gradující tendenci. Líbí se mi moc její prsa, mají krásný tvar, velké dvorce a bradavky. Nádherně štíhlé a mrštné tělo, obličej se mi taky líbí, možná bych jen ubral na make-upu. Při masáži má spíš soustředěnější výraz v obličeji (asi, já se spíš dívám na jiné její partie), ale na konci, když si povídáme, se nádherně směje, je uvolněná a tak se mi líbí úplně nejvíc. Brzy přejde do 69ky, čas totiž pádí ostošest. A následující okamžiky jsou prostě naprosto top! Mám to tady detailně popisovat? Kdo už výbornou pussycat v poloze 69 zažil, představu má, kdo ne – nebudu spoilerovat, prostě si to vyzkoušejte. Ono to taky záleží na každém, jak si to pojme, kam až zajde, každý má rád něco jiného, a každá masérka reaguje jinak nebo vás nechá dojít jinam. Zkrátka s Nikou to bylo úžasné a nádherné a já si užil nadmíru. Vlastně oba jsme si užili nadmíru, protože když cítím, jak moc se jí to líbí, sám si to užiju intenzivněji.

A poté, na závěr, si za mě klekne, položí mi hlavu mezi svá stehna, já ležím na zádech a naskýtá se mi nádherný výhled na její skvostná ňadra i obličej zespodu. Masíruje mi spánky a šíji, potřebuji totiž vydechnout, taky uvolněně smalltalkujeme a vtipkujeme a při tom přecházíme do sprchy… Moc hezké to bylo. Klidně za čas zajdu znovu a na 90 minut, pokud bude ještě masírovat… Za mě doporučení.

Hodnocení: (super)

Masáž Pussycat, 60 minut, 2300 Kč (se slevou, normálně 2600), https://nove.tapky.info/slecny/nika-rabbit-hall/

nika_03-1.jpg

4.7 3 votes
Hodnocení recenze
52 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Ukaž všchny komentáře
22 ledna, 2025 07:35

To by mě zajímalo, kde má RH v pravidlech uvedeno, že při B2B se nesmí dotýkat „tam dole“, když hned v titulce ceníku jim visí – V ceně je již zahrnuto: společná sprcha před a po, doteky, nekonečný počet vyvrcholení atd.
Tady by měl pan Králík zakročit, nebo si tam z toho masérky začnou dělat holubník a vymýšlet neexistující příplatky a vlastní ceny, jako jinde. 😉

22 ledna, 2025 14:02
Reply to  alex_murphy

Pokud si slečna nepřeje, aby se pán dotýkal, tam dole, tak jsou dvě možnosti: buď prostě nebyla vzájemná chemie, klient smrděl nebo má slečna, partnera a ten jí cokoliv takovýho zakazuje. Nikde jinde, žádný vlastní ceny, nejsou…

sexydrapky
22 ledna, 2025 14:30
Reply to  prosteFilip

Asi chápu, že ne každé jsou příjemné dotyky dole, ale v kontrastu s pussycat ten zákaz nechápu😅

22 ledna, 2025 15:22
Reply to  sexydrapky

Mistr recenzent pise, ze v ramci B2B masaze dole no go zona 🙂 Btw jak se vede v masaznim duchodu? 😇 Uz si vozis zadek v Niktendovym benzu? 😁

22 ledna, 2025 15:58
Reply to  S18Uni

Tak vzhledem k tomu, že nevyhrála v Prostřenu, hádám že se přihlásí do Love Islandu nebo maybe nějaká jiná reality show kterej zasílá mnohem víc desítek tisíc, imao. Ale souhlasim tady s Denčou….pussycat a dolů no go zóna mi přijde fakt dost divný

22 ledna, 2025 17:07
Reply to  prosteFilip

Fílo, radši už nic nepiš, nebo se stane nějaké neštěstí.
Tohle fakt není Denča. 💀

user1902
22 ledna, 2025 17:16
Reply to  S18Uni

aky masazny duchod? ved „sexydrapky“ masiruje, len v inom salone

22 ledna, 2025 19:25
Reply to  user1902

A řekneš nám, nebo slečna se sexy drápky v jakém salóně a pod jakým jménem? Před cca měsícem jsem si myslel, že jsme my, nováčci v těchto kratochvílích, Jasmínku nenávratně zmeškali.

user1902
23 ledna, 2025 17:15
Reply to  Rododendron

ak to tu nenapise ona, tak ja budem ten posledny co bude konkretne informovat.

Wowboy
25 ledna, 2025 15:25
Reply to  sexydrapky

Je možno zde mluvit o tvém přestupu? Měl bych nějaké dotazy  😀 

22 ledna, 2025 15:30
Reply to  alex_murphy

Buď zakročit, nebo by bylo stejně tak legit, kdyby o tom informoval operátor nebo to měla na profilu uvedeno oranžovou barvou, stejně jako třeba píšou, že Liana má kratší vlasy než na fotkách.

22 ledna, 2025 15:56
Reply to  Rododendron

Operátoři RH … ty bohužel ví o holkách úplný hovno 🙁 myslim, že pan Králík by to měl výrazně překopat…ale zpět k Nice: asi fakt záleží na nás a na tom kdo jde před náma, květinko Rododrendrone, lol =)

22 ledna, 2025 16:27
Reply to  prosteFilip

Tohle si myslím, že nebude otázka sympatie, ale miniscam, aby si ten člověk pussycat připlatil. Když už mi někdo nesedí natolik, aby mi sahal na intimní partie, neumím si moc představit, že by jí v takové situaci vytrhlo těch pár stovek, aby jí nesympatický člověk dokonce lízal. Navíc to bylo zmíněno i v jiné recenzi. Je to prostě nějaká odchylka od standardu (minimálně u Králíka), o které bych chtěl vědět a kdybych s sebou vzhledem k té akci B2B za 1900,- měl jenom dvojku a chuť si šáhnout, byl bych poněkud rozmrzelý. Čili opět díky autorovi za smysluplnou recenzi.

Malý edit, aby to nevyznělo hůř, než jsem myslel. Vytáhnout z někoho víc peněz a předvést nad očekávání dobrou akci (jak tu recku chápu) samo o sobě snad za scam označit nejde, jenom mě nenapadlo lepší slovo. To je win-win situace. Blbý je prostě, když jde o člověka, co není fanoušek cash plateb a nemá s sebou 700 navíc.

Last edited 25 dní před by Rododendron
22 ledna, 2025 22:54
Reply to  Rododendron

Zaprvé: to B2B ala královna všech masáži jak se jí taky někdy řiká, tak kazdej podnik to má nejak jinak…jinak je to v Candy, jinak je to v Secretu, jinak v RH. Nicméně já osobně mám zkušenosti s tim, že i když jsem byl svýho času pečenej vařenej u pana Králíka, tak tak nějak jsem neměl problém s tím že dolů ne-e nebo že bych si přikoupil pussycat navíc.
Ohledně těch 700,- navíc….díky moc pane kolego Rododendrone, žes to takhle podal…alespoň vim, že příště když půjdu za tou či onou slečnou, je určitě mnohem lepší si vzít sebou alespoň o tu tisícovku navíc 🙂 kdybych si chtěl dokoupit případně prodloužit session :))

23 ledna, 2025 13:10
Reply to  prosteFilip

Fakt někdo říká B2B královna všech masáží? Slyšim poprvý  😂 

23 ledna, 2025 14:33
Reply to  long.tongue

Četl jsem kdysi ve studiu Le vour jó a taky tuším že Candyshop mi to někde řikal či co :))

Iljamuromec3
23 ledna, 2025 08:17
Reply to  alex_murphy

Pane kolego, při B2B opravdu nejsou doteky na intimní partie masérek garantované. Doteky na prsa a zadek samozřejmě ano. Tyto dovolené doteky jsou myšleny, které RH uvádí na svých stránkách, takže aspoň za mě vše v pořádku a masérka předem autora upozornila. Ten si během sprchy rozhodl, že si připlatí za Pussycat, tak předpokládám, že s doteky tam dole potom nebyl problém.

23 ledna, 2025 09:43
Reply to  Iljamuromec3

No nevím, ale já vidím ten problém ve tvé poslední větě. Rododendron to už dobře popsal. Je zásadní rozdíl v tom, když ti masérka během masáže naznačí nebo řekne, že dole ne, nebo ti řekne dole ne, ale pokud si doplatíš, tak ano. Pussycat je o líbání celého těla, nikoli o dotecích po celém těle. Některé masérky si začínají vymýšlet. Na jedné straně chápu, že chtějí vydělat, kdo by nechtěl, i mnozí z nás by se tak možná chovali, ale na druhé straně je to od nich nehezké a mě to odrazuje od návštěvy takové masérky (I když já beru většinou rovnou pussycat). To je ale vlastně jedno, neboť v RH mají stejně stále plno. V RH byly vždy masérky (a asi ještě jsou), které doteky na intimních místech nepovolovaly (Chloe, Kira), ale zároveň nenabízely ani pussycat, takže to bylo pochopitelné. Toto je podle mě o něčem jiném. Už vidím, že se zde zase rozjede diskuze. 😀

Last edited 24 dní před by Sktr
Iljamuromec3
23 ledna, 2025 11:36
Reply to  Sktr

Ano některé salóny uvádějí že nabízí službu Pussycat s tím že je povoleno líbání intimních partií masérky. Na druhou stranu všechny píšou, že neposkytují sexuální služby, ale dle mého názoru stimulace pohlavních orgánů už je orální sex, tudíž sexuální služba a z toho jsem i já trochu zmatený. Já si teda nemyslím, že si masérky vymýšlí a spousta z nich má Pussycat po domluvě na místě dle mého názoru i proto aby měly možnost co ano a co ne.Za mě služba Pussycat, dotýkání případně masírování intimních partií i když některé masérky mi toto jako Pussycat neúčtují, některé zase ano (bohužel většina) a třeba v Matahari tuto službu nemají ale dotykum se některé masérky nebrání.Ale to si musejí salóny vyřešit sami a dle mého názoru časté lízání a líbání intimních partií znamená do budoucna omezení této služby. Jsou to erotické masáže a zdůraznil bych slovo MASÁŽE, lízání a líbání intimních partií už je orální sex a sexuální služba, ale to je pouze můj názor a respektuji i ten tvůj

23 ledna, 2025 13:20
Reply to  Iljamuromec3

To jsme se nějak nepochopili a píšeš úplně o něčem jiném. Já jsem vůbec neřešil pussycat jako službu, ale to, že pussycat je o líbání, ne o dotecích. A to, že doteky intimních míst jsou povoleny pouze v rámci pussycat je nejnovější blábol. Nikdy tomu tak nebylo a není to ani nikde napsáno. A když jsi už vytáhl téma sexuálních služeb, tak co je podle tebe HJ? Jedná se jen o masáž, žádné sexuální uspokojení při něm nehrozí? Nehrajme se tady na neviňátka  👼  která chodí na erotické masáže pouze kvůli masáži. 😀
Ve zkratce, když masérka řekne, že doteky dole jsou zakázané, to je v pořádku, ale pokud řekne doteky dole jsou povoleny jen v rámci pussycat, to už v pořádku není podle mě.

Last edited 24 dní před by Sktr
Iljamuromec3
23 ledna, 2025 18:19
Reply to  Sktr

Každý na to máme jiný názor a tak to má být.

23 ledna, 2025 19:49
Reply to  Sktr

Na neviňátko si myslím nikdo nehraje, ale je určitej rozdíl, pokud je provoz jedním nebo oběma směry. Jinak naprosto nechápu tu tvoji logiku – připlácet za lízání dole je ok, ale za hlazení dole ne? To pravidlo pochází odkud? To ti snad musel zjevit sám Ježíš nebo nevím… A ne, to, že masérky, ke kterým chodíš dlouhodobě, to mají zrovna nastavené jinak, pro mě fakt není argument 😂

Last edited 24 dní před by Matej28
23 ledna, 2025 20:23
Reply to  Matej28

Nevím, co nechápeš. Doteky patří k erotické masáži jako máslo na chleba. Pussycat je úplně jiná kategorie, která s masáží nemá moc společného, ​​proto se doplácí, stejně jako líbání a je na masérce, jestli to bude nabízet nebo ne. Správná masáž tělo na tělo je celé tělo na celé tělo. Ale klidně si za to připlať, já ti to nezakazuji. Pro mě je to jako jít na pivo a doplatit si za pěnu. Pivo vypiji i bez ní, ale není to ono.

Last edited 24 dní před by Sktr
23 ledna, 2025 22:29
Reply to  Sktr

These people probably started their erotic massage experience with loveme/relax66 or are agents of similar shop where there is an extra charge for every small thing.

23 ledna, 2025 14:14
Reply to  Iljamuromec3

Vyhonění péra je taky sexuální služba. Nebo snad zdravotní?  😅 

Iljamuromec3
23 ledna, 2025 18:26
Reply to  BujnejBertik

Při honění se používá ruka.
Ruka- nástroj při masáži
Honění péra -erotika
Což se rovná EROTICKÁ MASÁŽ.
Jasný?😆

23 ledna, 2025 19:55
Reply to  Iljamuromec3

Podle tvé logiky je pak orál „erotická komunikace“, jelikož ústa = nástroj ke komunikaci. Nebo že by to byla „erotická konzumace“?  😂 

Ned
23 ledna, 2025 21:59
Reply to  Sktr

🤣🤣🤣

Iljamuromec3
24 ledna, 2025 11:21
Reply to  Sktr

ORÁL pane kolego a jak už i název napovídá je součástí orálního sexu.
To je prostě fakt. A jestli to pane kolego nevyčtete ani z toho slova, tak doporučuji si něco o tom přečíst, když už jste se s tím evidentně nesetkal ani v praxi. To je pane kolego zásadní neznalost a proto je ztráta času něco vám vysvětlovat. A protože tento a obávám se i jiné základy vám unikají tak se jen snažíte být vtipný a tuto diskusi s vámi ukončuji.Jste jenom vtipálek,ale nic ve zlým drahý pane kolego.

24 ledna, 2025 13:20
Reply to  Iljamuromec3

Myslim, ze duvod proc misto pussycatu neni uveden explicitne oral, kdyz jde vlastne o lizing číči, ma nejaky zaklad v legislative, ale jisty si nejsem. Ony eroticke masaze jsou tak nejak seda zona. Dnes se do pussycatu schova ledacos a ve vysledku jde o to petikilo. Proc ne, jen je to potreba vyjasnit a to je samo o sobe neprijemny, ponevadz to dost lidi na zacatku vyjasnovat nechce. Ja teda urcite ne. Vidim se s holkou, padne mi kolem krku, divadlo zacina a ja ji fakt nechci rikat, hele sorry, co je vlastne v tom pussycatu. Chci pokracovat dal a maximalne ji do ouska poseptat kissing or licking, you can choose 🙂 technicky vyjasnovani mi dokaze zazitek leda tak pokurvit. Na privatech je terminologie jasna, v ramci masazi se to mnohdy meni salon o salonu, nebo spis slecna od slecny. To je divny, ze to, co dela jedna slecna v ramci pussycat, tak v tom samem salonu to jina slecna dela jinak. Ergo pussycat je vlastne zcela individualni priplatkova zalezitost. Nekde dotyky, nekde lizacka….nekde oboji. Mimochodem salony za tohle nehejtim, protoze vlastne nevim, jak bych to jako majitel resil, ponevadz bych holky nechtel nutit do neceho, co delat nechtej.

24 ledna, 2025 15:26
Reply to  long.tongue

Důvod, proč „lízing číči“ (hezký název) je pojmenovaný vznešenějším „pussycat“ za sebe fakt nevidím, zvlášť pokud každý znalý alespoň těchto stránek zná pravý obsah toho, co v tom je a je úplně jedno, jak je to pojmenované. Z hlediska legislativy je podstatná taková ta zmínka o tom, že web není nabídka sexuálních služeb, ale inzerce jednotlivých masérek. To a další věci, které mají snad všechny salony dobře pořešené, je chrání před paragrafem za kuplířství.

Možná to tak i někteří z nás mají v hlavě nastavené, že chodí jenom na erotickou masáž a nechtějí chodit za holčinama provozující to nejstarší řemeslo v pravém slova smyslu a ti jsou primárně cílová skupina pro erotické masáže. Furt se ale prostě jedná o sexuální službu.

24 ledna, 2025 17:39
Reply to  Rododendron

V Praze ani nevíte, jak se máte. V Ostravě se snad v žádném salónu ani nenabízí pussycat masáž (samozřejmě dle sympatií, toho jsem zastánce, ne všem), a zda je erotická masáž sexuální služba – samozřejmě že ano 😀 kdo říká že ne, tak nemá pět pohromadě, ale na weby se to musí psát přesně kvůli tomu, jak píše Rododendron, kvůli legislativy.

Vera-
25 ledna, 2025 12:29

Tak tohle mi přijde hodně zoufale..

25 ledna, 2025 11:13
Reply to  long.tongue

It’s also an individual matter for the guy (the client). I’ve had countless kitties in my face over the years, but the threat of Hep C or HPV, etc. has (almost) always kept my tongue hidden in my mouth.

I want nothing more than to dive into most of these crotches, but, beyond asking (and hoping for a truthful, and assuring answer), there’s no telling what exactly your tongue is dipping into. Viruses often leave no visual or scent trace, so it’s not as easy as doing a spot-check. …And asking about STDs isn’t exactly tempting, ideal, or welcome during a massage. 😅

My tongue has been happily coaxed by one particular beauty in Prague, and there are others whom I’d love to “explore”, but I wish I knew more about how seriously these matters are taken by masseuses. And, of course, it’s a case-by-case matter.

Would be interesting to know: How many up here routinely partake in pussycat? Seems like most reviewers do?

…Perhaps a subject for an entirely separate stream.

Last edited 22 dní před by WhiteRhino
25 ledna, 2025 12:09
Reply to  WhiteRhino

My germophobia was cured during last pandemic. Observing the branch covidians put faith in so called experts ahead of logic and mathematics was an eye opener. I am no longer a hater of viruses and bacterias. Love thy virus, be kind and merciful to the weak species.

24 ledna, 2025 14:59
Reply to  Iljamuromec3

Z hlediska nějaké obecné definice je sex jakékoliv ukájení sexuálního pudu, takže i honění péra je sexuální služba.

24 ledna, 2025 15:17
Reply to  Rododendron

Jak říkával náš pan ex prezident Václav Klaus, je to taková hříčka se slovíčky…handjob = erotická služba? V tom případě proč maj všechny salóny napsáno, že neposkytujou žádné sexuální služby. V jednom nejmenovaném podniku měla prej holka pána, co si fakt myslel, že jde jenom a pouze o MASÁŽ jako takovou…😁😁😁 návštěvník musel bejt velmi překvapen, jak to (s)končilo

24 ledna, 2025 15:53
Reply to  prosteFilip

Kdyby toto napsal snad kdokoliv kromě Tebe, mrknu se, na které holky napsal recenze a obcházím to pěkně popořadě a po masáži se holčiny ptám na nejvtipnější zážitek, co se jí v práci stal. Tohle bych opravdu chtěl vyprávět z první ruky  😀 , ale jet podle tvého seznamu, to by byla investigace na roky při mém tempu návštěv. Hlavně doufám, že pán byl spokojen.

25 ledna, 2025 04:15
Reply to  alex_murphy

Pokud vím, žádné masážní místo výslovně neříká, že „si můžete kdykoli zdarma sáhnout na její kundičku“, včetně Rabbithallu. Je tak nějak samozřejmé, že kundička je pro ženu velmi zvláštní oblast a žena může dotyky odmítnout, nebo si za ně připlatit. Nejedná se o podvod. Podvod je jako používat falešné fotky na webových stránkách nebo nabízet dívku, která je o 20 kg tlustší. My zákazníci bychom měli pochopit, že dívky nejsou nějaké sexuální panenky. Mají cit a důstojnost a mohou to odmítnout. Jsem mužský zákazník, ale také chci mít dobré pracovní místo, kde se žena cítí dobře, aby tento typ práce vyhledávalo více žen. (Mimochodem, vím, že tento typ názoru je mezi zákazníky nepopulární).

user1902
25 ledna, 2025 05:55
Reply to  Forest351

a k comu je dobre, aby sa pridavali dalsie ledove kralovny? pokial je zakaz prsteni a sahani dovnitr a podobne, tak je to OK. ale pokial hlazeni na prsou, ci „zvenci tam dolu“ je podmienene priplatkom, tak je to pre mna jednoznacne no-go
a ty by si mal pochopit, ze poskytuju sexualnu sluzbu ako „sexualne panenky“. ziadne „toto nie je sexualna sluzba“ neexistuje. je to sexualna sluzba, aj ked si ju obhajuje ktokolvek akokolvek. ak na to nema, tak nech ide pracovat za kasu do lidlu. ale sexualne sluzby, porno a vsetko bolo vzdy spojene s tolerovanim vlastnej nedostojnosti, vykupene nadstandardne vysokymi zarobkami – nie, 1000 korun za hodinu (ak odovzdavaju 50%) nedostane ani spickovy neustale sa vzdelavajuci chirug. nie to osoba v praci nevyzadujucej ziadnu kvalifikaciu.
a vacsina salonov ma uvedene „sucastou su dotyky po celom tele maserky“, cize vyslovene uvadzaju, ze dotyky su v cene. cize, aj tu trepes nezmysly.
ak sa chcu citit lepsie a prijemne, nech si to riesia s majitelom, ake podmienky a pravidla im stanovi vratane moznosti odmietat ludi. ale ked pride zakaznik, tak peniaze nesmrdia

Iljamuromec3
25 ledna, 2025 10:26
Reply to  user1902

Máš asi pravdu, že se sice jedná o sexuální služby, ale trochu jiného charakteru. Masérky dělají službu nám, ale to neznamená, že se musejí nechat tam dole opečovávat. A jestli ty holky rád posíláš do Lidlu ,tak tobě bych doporučil návštěvu takových sex. služeb, kde je dole přístup garantován. U masáže i když je erotická,tak tam ta garance bohužel není.A já doufám že takových jako jsi ty je menšina, protože potom a to mi věř těch ledových královen bude čím dál víc. Třeba v Candy shopu už jich pár nedělá Pussycat vůbec, což dřív nebylo.
Takže opakuji služba je určena pro nás jako zákazníky, vezmi si třeba Paulu, jaká to byla masérka a to měla dole no-go zónu.
Rekapitulace – čím více zákazníků jako ty, tím více ledových královen tady budeme mít.

Iljamuromec3
25 ledna, 2025 10:44
Reply to  user1902

Omlouvám se palec nahoru jsem poslal omylem.

26 ledna, 2025 03:05
Reply to  user1902

Souhlasím s tím, že salon by měl pravidlo lépe vysvětlit. Mám jednoduché řešení. Pokud Rabbithall na webových stránkách uvede, že „zákazník se může dotýkat těla masérky s výjimkou oblasti kundičky“, předejde těmto zmatkům. Některá jiná masážní místa to vlastně už dělají. 

Jiti06
23 ledna, 2025 09:36

Personally I think she really looks a lot like Billie Piper in the TV series Secret Diary of a Call Girl.

24 ledna, 2025 04:48
Reply to  Jiti06

Is she really? Billie Piper is not pretty at all (at least she is not my type). If so, I won’t go.

24 ledna, 2025 10:49
Reply to  Forest351

Yes, I have been once and not my type as well. I thought, I was only one being weird cause others have written great reviews.

25 ledna, 2025 03:56
Reply to  JonSnow

Thanks very much Mr.Snow. You really helped me not to waste money. Another RH girl I found very unattractive is Sofi, although some people say she is pretty. A czech girl Vilma has a pretty face, but she has too much tattoo.

25 ledna, 2025 23:20
Reply to  Jiti06

Guys, this discussion about judging girls according to their faces is completely a nonsense. It is so subjective, and what one likes the other one dislikes. Personally I visited Nika several times, and I would not compare her to Billie Piper. The look of this actress on the most of her pictures looks almost like a caricature. Comparing to Nika, Billie has too wide face, too sharp traits, eyes slanting at the opposite angle. In my review I called her more like Anne Hathaway. I am not a fan of Anne either, but her face is definitely not ugly and the same for Nika. What is ugly is the duck face, but what Ukrainian girl doesn’t have it (except of Lola in CS)?
Actually recently I visited a girl in RH who looked like Katie Perry. Katie is for me personally very unattractive, but I am not going to write her review, because publicly rating the girl by their face is to me like the horse or camel market. I am not going to tolerate any ice queenish behavior, poor massage, bored masseusse or any other massage fuck-ups, but this judging by face is really dehonesting and cruel for many of them, much more than softly touching their pussy at the massage.

25 ledna, 2025 23:44
Reply to  Veteran

Lol we are judging subjectively, no need to get upset. I don’t like Billie Piper but would definitely bang a Katie Perry in her youth. Also objectively as well Katie Perry face is more symmetrical, geometric harmony hence more attractive than Billie Piper.

25 ledna, 2025 23:51
Reply to  Veteran

Duck lips know no allegiance to country. Sadly, plenty of impressionable and confused women everywhere fall prey to that moronic fad. And, since you bring it up, plenty of Ukrainians that I frequent (at Candy alone) are all natural in that department.

But, I agree with the face matter. One man’s treasure is another man’s troll.

26 ledna, 2025 03:27
Reply to  Veteran

Pane veteráne, říkat, že „Neříkejte svůj názor na to, jestli je dívka hezká nebo ne, protože by to mohlo zranit její city.“ je jako říkat, že „Nekritizujte modelku nebo herečku za jejich vzhled, mohlo by to zranit jejich city.“. Toto je *recenze* stránky, kde lidé říkají svůj *subjektivní* názor. 

Také musíte pochopit pojem statistika. Například recenze filmů je velmi subjektivní. Je tedy stránka s filmovými recenzemi zbytečná? Ne. když recenzní web shromáždí velké množství dat, člověk začne vidět „trend“. Pokud si 9 z 10 mužů myslí, že dívka A je hezká, zatímco 3 z 10 mužů si myslí, že dívka B je hezká, je pravděpodobné, že dívka A je pro průměrného člověka hezčí než dívka B. To je základní koncept webu s recenzemi. — Mimochodem, díky za informaci, že Nika vypadá jako Anne Hathaway. Je hezká a já ji teď chci vidět. 

26 ledna, 2025 10:35
Reply to  Forest351

Simps are like overprotective mothers. Just as overprotective mothers do damage to childrens growth, these simps harm long term client prospects of the girl. Always take whatever a simp says with pinch of salt.

52
0
Budeme rádi za tvůj názor, napiš komentářx