Splašky a smyšlené promo recenze

Alex masáže Infinity Spa

Mam chuť na mladou hezkou holku. Vybírám si  recenzemi ověřené masáže Infinity SPA. Volám operatorce s jasným rozkazem😀chci co nejhezčí a nejmladší holku. Jsou mi některé doporučeny a já si vybírám Alex původem z Ukrajiny. Alex mě přivítá v černých šatech polibkem na tvář. Má nádherný kulaťoučký obličej, postavu jak z módního mola a dlouhé černé vlasy.

Vyrážime spolu do sprchy, kde mi myje záda, zadek, stehna, lýtka, prsa a nakonec kamaráda😀 snažím se, aby se hned nepostavil, ale je to tězké. Poté ji začnu umývat já a v pokleku sleduji tu její lastůrku. Nádherné stvoření, říkám si, určitě je ještě panna😀😀

V ručníkách přebíháme na pokoj naproti koupelně. V pokoji hraje uklidňující hudba a je nastaveno osvícení na šero. Lehám si na záda a Alex mě drbká opravdu dlouhými nehty ve vlasech, po zádech a po zadku. Prosím ji o masáž lýtek a chodidel. U toho v zrcadle sleduji její zadeček a broskvičku. Nakonec mě polívá olejem a jezdí po mně a hraje si s mýma ušima🙂

Překlápím se na záda a Alex mi u toho dá pusu na čelo. To se mi moc moc líbilo😀 začíná masáži obličeje, krku přes prsa až po penis. Žádám si opět masáž chodidel a to v poloze 69. Masáž je ultrasexy ještě s tím výhledem. Bere si do ruky olej a je mi jasné, že si chce pohrát s kamarádem. A hraje si s ním moc dobře. Koušu se do rtů a štípám do stehna, nechci tuto atmosféru narušit uděláním. Poprosím ji, jestli by si nesedla jakoby na koníčka a nenechala si postříkat bříško. Sedne si mě na stehna, kouká se mi do očí a u toho obouruč masturbuje. Naklání se na mě, pusinkuje mě, bříškem o něho tře a při přijemné masturbaci ji pořádně pocákám. Utře mne, sebe a oznamuje mi, že mám zabookované pussycat a ještě jsem se ji ani nedotkl😀to mě mile překvapuje, ale odmítám, že jsem o dost starší a připadal bych si trochu pedofilně😀😀 tak se usměje a lehá si vedle mě. Povídáme si a po chvilce jdeme do sprchy.

Ve sprše prosím o ještě jedno udělání. Otočí se zády, masturbuje a tře mi ho o zadeček, já ji u toho stimuluji opravdu ztvrdlé bradavky. Pocákám ji zadeček a tím končí můj sen o miliardáři s o 30let mladší milenkou😀😀

Alex doporučuji všem milovníkům mladých, krásných holek. Prosím nevylekejte ji, chci ji ještě někdy navštívit. Fotky sedí.

Pussycat masáž

Placeno 2400