Erotické masáže Praha

Dana – Rabbit Hall

Tak jsem si Danu dal teda ja. Vyhnan jsem byl take do Vrsovic, byvaleho Diamondu. Prostredi tedy super, svetla dostatek, sprcha na pokoji. Dana je vyssi ruska (cestina v pohode), celkem dost pekna. Postava paradni, na vetsich prsou se podepisuje gravitace, ale porad je rozhodne pekne za co chytit.

Jsem uveden na pokoj s tim ze za chvilku prinese olej a piti. Mezitim skacu do sprchy a kdyz se vraci tak se smeje ze sem na ni nepockal. Smiruju ji ze sprchy jak shazuje svrsky a uz se mi z toho skoro stavi. Takze jakmile prijde do sprchy a zacne me objimat, tak stoji jako stozar. Dana to ma od prvniho kontaktu hozene do skveleho gfe. Ve sprse se objimame, hladime, hraju si ja s ni ona se mnou. Travime tam pomerne hodne dlouhou dobu protoze se mi to vazne libi.

Nakonec prece jen ze sprchy lezeme a prej jakou si dam masaz. Mam vyhru Mix, pry jestli nechci nejakou lepsi a rika ze ma rada pussycat. Ok, beru tedy pussycat a rovnou se ptam jestli s nim tedy nezacneme 🙂 Usmiva se a leha si na zada. Pomalu si ji tedy pripravim a jdu na lizacku. Pekne si vzdycha a ani proti prstu neprotestuje. Hraju si s ni dlouho az to prerusi s tim ze to bylo moc fajn, ale ze se musi taky venovat me. Pry se neudela, ze ji to jen tak nejde. Takze tady jsem zklamanej, protoze pokud to nema zadne vyvrcholeni, tak jsem se ani nemusel snazit a mohl usetrit priplatek 600 Kc.

No nic, jdu tedy na zada ja a Dana pet rozjizdi gfe predstaveni na jednicku, takze na lizaci nezdar brzy zapomenu 🙂 Mel sem si spis priplatit libani, ale ted uz se mi dalsi priplatky davat nechce. Chova se tak ze by se libala rada, obcas se i libne, ale je to spis snaha ze me vytahnout dalsi penize. Takze je mi jasny ze cele je to pro ni jen hra, ale perfektne uveritelna hra, kterou ma zmaknutou na jednicku. Oplaci mi stejnou minci a hraje si se mnou pekne dlouho. chvili ho mne a ruzne honi rukama, pak prechazi na telo na telo. Zakonceni nechava na 69, pri ktere si jeste uziju lizani, takze vystrik ma poradne grady.

Uz nas celkem tlaci cas, takze znovu do spolecne sprchy, kde se jeste na zaver pomazlime. Celkove tedy za me super, Dana si vas obtoci kolem prstu jako nic. S chlapama to umi a s perem taky 😉

1 hodina pussycat 2400 Kc, ja vyhra mix + 600 Kc doplatek rozdilu.

4 1 vote